”Olemme liian pieni yritys vaihteelle”. Mobiilivaihde saattaa kuulostaa isolta, monimutkaiselta ja suuremmille yrityksille tarkoitetulta palvelulta, joka on raskas ja kallis rakentaa sekä ylläpitää. Mielikuva 80-luvun vaihderatkaisuista ei ole tätä päivää. Digitalisaatio on tehnyt vaihteista helppokäyttöisiä, selkeitä ja automaattisia, jolloin asiakaspalvelu toimii kuin itsestään ja asiakas huomioidaan nopeasti. Mobiilivaihde mahtuu jopa taskuun!
Palvelu on pienen yrityksen kilpailuvalteista merkittävin
Jos tarjoat asiakkaillesi kiistatta alan parasta asiakaspalvelua, se on ehdottomasti kilpailuvaltti, jota kannattaa hyödyntää palveluitasi/tuotteitasi markkinoitaessa. Loistava palvelu voi myös näkyä hinnoittelussasi, sillä asiakkaat ovat usein valmiita maksamaan enemmän, mikäli palvelu pelaa ja heidän asiointinsa sujuu vaivattomasti. Hyvä asiakaspalvelu auttaa myös pitämään jo olemassa olevat asiakkaat mukana, joka taas tuo kustannussäästöjä yritykselle. Sanotaankin että uuden asiakkaan saaminen on yritykselle ja yrittäjälle monta kertaa kalliimpaa, kuin vanhan säilyttäminen.
Puhelin on edelleen suosituin ja toivotuin kanava olla yhteydessä yritykseen.
Mobiilivaihteella on kokonaisvaltainen asiakaspalvelun ja kokemuksen rakentaja, joka on helppokäyttöinen, selkeä ja edullinen ratkaisu varmistamaan, ettei yhtäkään potentiaalista asiakasta menetetä.
Länsilinkin Helppo mobiilivaihde on suosittu ja taatusti asiakasystävällinen ratkaisu!
Mobiilivaihde ratkaisee myös mikroyrityksen ongelmat kertaheitolla
Mobiilivaihde skaalautuu helposti liiketoiminnan kasvaessa, ja se voidaan rakentaa myös mikroyrityksen tarpeiden mukaan. Asiakaspalvelu on yrityksen näkyvin kosketuspinta asiakkaalle. Moni mikroyritys kokee kuitenkin asiakaspalvelun viestintäratkaisut, kuten vaihdepalvelut kalliina ja liian raskaana järjestelmänä, yrityksen kokoon nähden. Moderni mobiilivaihde mahtuu kuitenkin taskuun’, eikä vaadi laiteinvestointeja. Vaihde mahdollistaa asiakkaiden tiedottamisen ja ohjaamisen, kellonajasta riippumatta.
Vaihde tukee mikroyritystä monin tavoin;
Muistathan: Kun asiakas saa erityisen hyvää ja nopeaa palvelua, hän suosittelee todennäköisemmin yritystänne muillekin.
Asiakaspalvelun top3 vinkit pienelle yritykselle.
Asiakaspalvelu kannattaa alusta alkaen suunnitella huolella ja integroida se osaksi yrityksen arkea, jotta oikeat ihmiset vastaavat oikeista asioista ja palvelu on mahdollisimman sujuvaa ja nopeaa. Asiakkaat arvostavat nopeaa, yksinkertaista ja selkeää palvelua, joka huomioi henkilön ja tarjoaa tälle kaiken tarvittavan tuen ja avun, tilanteesta riippumatta. Asiakaspalvelu ei vaadi suuria taikatemppuja, vaan hyvin yksinkertaisia ja toimivia askeleita.
Näin rakennat parempaa palvelua;
Muistathan: Hyvä palvelu on edullisin ja helpoin tapa parantaa asiakastyytyväisyyttä. Hyvä palvelu on pieniä tekoja, joilla on suuri kokonaisvaikutus. Panosta palveluun!
Mobiilivaihteen edut pienelle yritykselle
Vaihteen avulla puhelut ohjautuvat aina suoraan halutuille henkilöille, asiakkaita voidaan suoraan informoida tiedotteilla, kuten ohjata kotisivuille hakemaan ja saamaan tietoa tai luomaan yhteydenotto. Miten paljon säästyykään työaikaa turhan yhdistämisen ja vastailun sijaan. Työn tehostaminen säästää aikaa ja luo monenlaisia kustannussäästöjä, sekä ennen kaikkea parantaa yrityksen asiakaspalvelun kokemusta, saavutettavuutta. Tyytyväinen asiakas on yrityksen paras saavutus ja tavoite, joka lisää kauppaa ja hyödyttää molempia osapuolia.
Länsilinkin mobiilivaihde rakennetaan aina yrityksen tarpeiden mukaan, ja meillä onkin suuri joukko lisäosia ja palasia, joista valitaan juuri toimivimmat ratkaisut yrityksesi myynnin ja arjen tehostamiseen.
Varaa tästä aika ilmaiseen kartoitukseen - katsotaan miten voisimme auttaa sinun yritystäsi parantamaan asiakaspalvelua!