Mobiilivaihde yhdistää ja rakentaa sillan asiakkaan ja yrityksen välille. Mobiilivaihde automatisoi asiakaspalvelua, tarjoten lukemattoman määrän mahdollisuuksia, kuten esimerkiksi tiedotteet, puheluiden äänittämisen, datankeruun asiakkaiden liikkeistä sekä integraatiot. Asiakkaat kaipaavat nopeaa ja sujuvaa palvelua. Puhelimella tapahtuva palvelu onkin tutkitusti helpoin tapa kasvattaa asiakaskokemusta. Mobiilivaihde eli yrityspuhelinjärjestelmä on suunniteltu virtaviivaistamaan viestintää ammattiympäristössä. IP-teknologia on mahdollistanut edistyneempien ominaisuuksien sisällyttämisen näihin järjestelmiin, kuten puheluiden hallintaan ja nykyaikaisiin viestintäratkaisuihin. Vaihdepalvelu parantaa huomattavasti tehokkuutta ja saavutettavuutta niin isoissa kuin pienissäkin yrityksissä.
Moderni Mobiilivaihde
Vaihderatkaisut- ja järjestelmät ovat kehittyneet lyhyessä ajassa paljon. Moderni vaihderatkaisu toimii kätevästi omalla puhelimella ja kulkee mukana missä vain. Vaihdepalvelua voi käyttää itsesopivalla alustalla, oli se sitten läppäri, pöytäkone tai älypuhelin. Pilvipalvelupohjaisuus mahdollistaa myös laiteriippumattomuuden, jolloin yritysten ei tarvitse tehdä turhia laitehankintoja, kun vaihdetta voidaan käyttää olemassa olevilla laitteilla.
Moderni Mobiilivaihde automatisoi asiakaspalvelua monin tavoin. Esimerkiksi IVR-valikon avulla asiakas voi itse valita tiensä eteenpäin valitsemalla vaikkapa ”paina 1, laskutus”. Yritykset voivat hallita puheluita paljon tehokkaammin online-vaihdevaihtoehtojen, automaattisten puhelinpalvelijoiden, soitonsiirtosääntöjen ja edistyneiden jonostrategioiden avulla. Nykyaikaisten järjestelmien avulla esihenkilöt voivat myös nauhoittaa puheluita, kuunnella puheluita tai ottaa vastaan koulutusta. Myös dataa voidaan kerätä helpommin ja raportteja hyödyntää toiminnan kehittämiseksi.
Yritysten puhelinjärjestelmät ovat kehittyneet keskeisistä puhelinjärjestelmistä pilvipohjaisiin yksityisiin puhelinvaihteisiin (PBX). Vaikka yritysten puhelinjärjestelmät ovat muuttuneet ja kehittyneet ajan myötä, yksi ensimmäisistä suurista edistysaskeleista oli käyttäjien mahdollisuus muodostaa yhteys muihin pöytäpuhelimiin ilman, että heidän tarvitsee luottaa operaattoriin tai vaihteeseen. PBX-järjestelmät voivat nyt yhdistää nykyaikaiset SIP (session Initiation Protocol) ja IP-puhelimet, jotka tunnetaan myös nimellä VoIP-järjestelmät.
Moderni Mobiilivaihde on tarjoaa kehittyneet ominaisuudet, tarjoten aivan uudenlaisia mahdollisuuksia, entiseen verrattuna. Asiakaspalvelu, yhteistyö ja etätyö sujuvat nyt helpommin ja tehokkaammin yhtenäisen viestinnän ja huipputeknologian, kuten videoneuvottelujen ja integraatioiden ansiosta.
Lue lisää Vaihdepalvelun eduista ja tutustu myös Dstny-mobiilivaihteeseen.
Mitä ovat erityyppiset toimistopuhelinjärjestelmätekniikat ja niiden edut?
Monet nykyaikaiset toimistopuhelinjärjestelmät käyttävät IP- (Internet Protocol) -viestintää, joka perustuu lähiverkkoon tai nopeaan Internet-yhteyteen. Tämän ansiosta sekä isot että pienet yritykset voivat käyttää olemassa olevia puhelin- tai verkkojohtoja.
VoIP-järjestelmä, joka käyttää SIP/VoIP-puhelimia, voi muodostaa yhteyden PBX-palvelimeen Internetin kautta, mikä tarjoaa enemmän puhelimen käyttömahdollisuuksia.
Nykypäivän vaihderatkaisut mahdollistavat paremman asiakaspalvelun ja tehokkaamman yhteistyön työntekijöiden välillä.
Mikä on Dstny-Mobiilivaihde?
Mobiilivaihdepalveluja on tarjolla Suomessa muutamia, mutta kukaan ei tarjoa niin kansainvälisesti suosittua ja korkeatasoista vaihdepalvelua, kuin Dstny.
Belgialaislähtöinen Dstny on tarjonnut suojattuja pilvipalveluita kommunikointiin B2B-markkinoille jo vuodesta 2008 alkaen. Yhdistymällä useamman toimijan kanssa, Dstny on kasvanut Euroopan suosituimmaksi vaihdepalveluksi, jonka palveluita käyttää Euroopassa jo yli 20 000 asiakasta. Dstny-vaihdepalvelu pohjautuu Euroopan johtavaan Telepo-puhelinvaihdejärjestelmään.
Dstny-Mobiilivaihde tarjoaa erittäin kehittyneen ja monipuolisen vaihdepalvelun, jonka käyttäjäkokemus on hiottu mahdollisimman sujuvaksi ja helpoksi. Dstny-Mobiilivaihde tarjoaa vaihteen perusominaisuudet, joilla sujuvoittaa yritysarkea, kuten tiedotteet sekä niiden robottiäänityksen (Kirjoita tiedote ja Dstny muuttaa sen ääneksi), läsnäolotilat, palveluryhmät joilla yksikään puhelu ei mene ohi. Yritykset voivat hallita puheluita paljon tehokkaammin online-vaihdevaihtoehtojen, automaattisten puhelinpalvelijoiden, soitonsiirtojen ja edistyneiden jonostrategioiden avulla.
Perusominaisuuksien lisäksi Dstny tarjoaa laajat integraatiot (Teams ym.) ja lisäpalvelut, joilla tallentaa puheluita ja dataa, jonka avulla seurata ja kehittää toimintaa.
Dstny-Mobiilivaihde
Varaa maksuton henkilökohtainen esittely Dstny-mobiilivaihteesta täyttämällä Ota yhteyttä.
Miksi valita Länsilinkin Dstny-Mobiilivaihde?
Yrityksesi kasvaessa tarve kehittyneemmille ja helposti skaalautuville tietoliikennejärjestelmille kasvaa. Länsilinkin Dstny-Mobiilivaihde on erinomainen valinta yrityksille, jotka tarvitsevat vankan ja monipuolisen puhelinvaihteen. Mitä vielä odotat?
Ota yhteyttä jo tänään, niin kerromme lisää miten voimme auttaa yritystäsi!