”Olemme liian pieni yritys vaihteelle”. Mobiilivaihde saattaa kuulostaa isolta, monimutkaiselta ja...
Hidas ja toimimaton asiakaspalvelu
Kun yritys ei vastaa, asiakkaat eivät saa yhteyttä, asiakaspalvelun pakka on täysin sekaisin, ei yritys voi kuin menettää rahaa. Kilpailu alalla kuin alalla on kovaa, ja asiakkailla ei ole usein aikaa odottaa tai yrittää toistuvasti tavoittaa yritystä. Tämä juuri menetetty asiakas saattaa olla arvoltaan jopa tuhansia menetettyjä euroja kuukaudessa.
Puhelinpalvelu on edelleen suosituinta asiakaspalvelua
Jokainen moderni ja tulosta tavoitteleva yritys tai yhteisö panostaa tänä päivänä asiakaspalveluun ja monikanavaisuuteen, sekä erityisesti asiakaskokemuksen kehittämiseen. Asiakkaat kaipaavat ja arvostavat helposti toimivaa, selkeätä ja tehokasta, nopeaa asiakaspalvelua, jonka kautta saada ratkaisuja ja vastauksia ongelmaan kuin ongelmaan. Puhelin on edelleen suosituin ja toivotuin kanava olla yhteydessä yritykseen.
Mobiilivaihde, ratkaisu tähän ongelmaan on varsin yksinkertainen ja yllättävän edullinen. Mobiilivaihteella on kokonaisvaltainen asiakaspalvelun ja kokemuksen rakentaja, joka on helppokäyttöinen, selkeä ja edullinen ratkaisu varmistamaan, ettei yhtäkään potentiaalista asiakasta menetetä.
- Edullinen, helppokäyttöinen ja Tehokas!
- Ei laiteinvestointeja
- Tyytyväinen asiakas
Länsilinkin Helppo mobiilivaihde on suosittu ja taatusti asiakasystävällinen ratkaisu!
Tyytyväinen asiakas suosittelee yritystä muillekin!
Asiakaspalvelu on yrityksen näkyvin kosketuspinta asiakkaalle. Liian moni yritys sortuu kuitenkin väheksymään asiakaspalvelun merkitystä, joko turhana kustannuksena tai käyttämällä vanhentuneita toimintatapoja, kuten laittamalla asiakaspalvelun yhden henkilön, vaikkapa sihteerin harteille. Toimiva ja tehokas asiakaspalvelu tuo asiakkaalle vastauksia nopeasti ja tyytyväinen asiakas on yksi parhaista markkinoijista yritykselle.
Vaihde automatisoi ja nopeuttaa asiakaspalvelua
- Puheluiden älykäs ohjaus ja jonotus
- Asiakkaiden tiedottaminen ja ohjaaminen
- Helppokäyttöisyys, ei laiteinvestointeja
- Raportointi ja seuranta, jolla kehittää toimintaa.
Muistathan: Kun asiakas saa erityisen hyvää ja nopeaa palvelua, hän suosittelee todennäköisemmin yritystänne muillekin.
Asiakaspalvelun top3 vinkit yrityksille, niin isoille kuin pienille.
Asiakaspalvelu kannattaa alusta alkaen suunnitella huolella ja integroida se osaksi yrityksen arkea, jotta oikeat ihmiset vastaavat oikeista asioista ja palvelu on mahdollisimman sujuvaa ja nopeaa. Asiakkaat arvostavat nopeaa, yksinkertaista ja selkeää palvelua, joka huomioi henkilön ja tarjoaa tälle kaiken tarvittavan tuen ja avun, tilanteesta riippumatta. Asiakaspalvelu ei vaadi suuria taikatemppuja, vaan hyvin yksinkertaisia ja toimivia askeleita.
Näin rakennat parempaa palvelua;
- Asiakasystävälliset toimintakanavat, jotka todella palvelevat ja auttavat juuri teidän kohderyhmää ja asiakkaita. Puhelin on edelleen suosituin kommunikointikanava, alasta riippumatta.
- Vastuualueiden jakaminen, jotta asiakaspalvelu on tehokasta ja sujuvaa.
- Erityisesti kuluttajapuolella asiakkaat tarvitsevat puhelinpalvelua.
Mobiilivaihde on kuin virtuaalinen asiakaspalvelija, joka hoitaa ohjauksen ja tiedottamisen nopeasti ja selkeästi.
Vaihteen avulla puhelut ohjautuvat aina suoraan halutuille henkilöille, asiakkaita voidaan suoraan informoida tiedotteilla, kuten ohjata kotisivuille hakemaan ja saamaan tietoa tai luomaan yhteydenotto. Miten paljon säästyykään työaikaa turhan yhdistämisen ja vastailun sijaan. Työn tehostaminen säästää aikaa ja luo monenlaisia kustannussäästöjä, sekä ennen kaikkea parantaa yrityksen asiakaspalvelun kokemusta, saavutettavuutta. Tyytyväinen asiakas on yrityksen paras saavutus ja tavoite, joka lisää kauppaa ja hyödyttää molempia osapuolia.
Länsilinkin mobiilivaihde rakennetaan aina yrityksen tarpeiden mukaan, ja meillä onkin suuri joukko lisäosia ja palasia, joista valitaan juuri toimivimmat ratkaisut yrityksesi myynnin ja arjen tehostamiseen.
- Maksat vain niistä ominaisuuksista jotka oikeasti tarvitset
- Ei määräaikaisuuksia
- Monipuoliset lisäominaisuudet, kuten takaisinsoittojärjestelmä, CRM-integraatio tai raportointi
Varaa tästä aika ilmaiseen kartoitukseen - katsotaan miten voisimme auttaa sinun yritystäsi parantamaan asiakaspalvelua!